söndag 24 maj 2009

Snart så....

...är sommaren här!!! Måste erkänna att jag faktiskt börjar gilla sommaren mer och mer! Isbjörn som jag är så tycker jag det är jobbigt när det blir för varmt och sitter mest i skuggan när solen skiner - men redan förra året började jag känna en viss behaglig känsla när värmen föll på - härligt?! Ja, kanske... Än så länge har jag bara tyckt om solen, men det kan ju bero på att det inte är så varm ännu! Det blir nog en kanonsommar....dock ingen "beach 2009" men jag får helt enkelt ändra det till "beach någong gång i livet".... Jag njuter av familj och vänner som aldrig förr och min deadline den 15 Maj innebar en lättnad som inte går att beskriva...det gick 3 dagar, sedan fick jag feber, huvudvärk och munsår... Härligt med stress!!!!!

Nu har jag en deadline till på fredag och en som skall nås till den 15 Juni...sen börjar sommaren för mig - inte så mycket ledigt kanske, men korta arbetsdagar och mycket njuta av familjen! Och för att inte tala om resan till New York i september! Vi åker dessvärre på sonens 8:e födelsedag och är borta i en vecka - vi ser det som en något sen bröllopsresa (fast vi är 5 som åker - än så länge...). Det kan nog inte bli annat än bra... Jag längtar, 4 månader går fort...

Nu ska jag sätta mig och jobba lite till så jag slipper jobba kvällar i veckan!

Ha det gott så länge!!


Kramar i massor,

Ylva

Inga kommentarer: